خرید بک لینک قوی باکیفیت ارزان پکیج امن بک لینک به دور از پنالتی گوگل

بک لینک (که به آن لینک ورودی نیز گفته می شود) لینکی است که از وب سایت دیگری به وب سایت شما انجام شده است. از نظر بصری ، لینک می تواند در یک متن ، روی یک تصویر یا به عنوان یک دکمه قرار گیرد – تا زمانی که منبع یک وب سایت متفاوت باشد ، همه این اتصالات به عنوان لینک دهنده محسوب می شوند. در سئو، بک لینک بسیار مهم است زیرا یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی برای هر موتور جستجوی بزرگ به حساب میاد و این باعث شده حسابی بازار خرید بک لینک داغ شود. یکی از فاکتورهایی که موتورهای جستجو در رتبه بندی صفحات وب، تعداد و کیفیت لینک های خارجی دریافت شده را مهم می دانند. شما با کسب بک لینک از یک صفحه وب معتبر در ازای پرداخت یک مبلغی، می توانید فرایند به دست آوردن لینک ها را سرعت بخشیده و اطمینان حاصل کنید که می توانید به سرعت در لیست نتایج موتور جستجو گوگل رتبه بالایی کسب کنید. در نظر داشته باشید شما در هنگام خرید بک لینک با کیفیت باید قیمت بک لینک را پرسیده و از آن اطلاع پیدا کنید.

پرداخت مبلغی در ازای دریافت و خرید بک لینک یک راه سریع برای رتبه بندی در بین برترین های جستجو است به شرطی که لینک های خریداری شده دارای ویژگی نوفالو (nofollow) نباشند. ویژگی نوفالو به موتورهای جستجو دستور می دهد که این بک لینک را نخزیده و پیج رنک (معیاری برای تشخیص میزان اهمیت صفحات وب‌سایت) را به این لینک ها منتقل نکنند. با توجه به هزینه نسبتاً بالای خرید بک لینک های باکیفیت، بسیاری از مشاغل وسوسه می شوند بک لینک های ارزان قیمت را خریداری کنند که بسیاری از آنها دارای کیفیت پایین هستند. بسیاری از وب سایت ها پکیج بک لینک را می فروشند که معمولاً شما با خرید این پکیج ها، مقدار مشخصی از لینک ها را در هر ماه از آن سایت دریافت می کنید. اما خب از نظر گوگل باید آنقدر صبر کنیم و محتوا در سایت مان بگذاریم تا خود سایت ها در سطح وب به ما لینک بدهند! بنابراین ما مجبوریم بک لینک بخریم و دقیقا اغلب سایت های صفحه اول گوگل هم با بک لینک های ساختنی و خریدنی به این جایگاه رسیده اند.

مصرف کنندگان امروز قبل از تصمیم گیری برای خرید به دنبال همه گزینه های موجود هستند. آنها اغلب از وب سایت ها یا مقالاتی مانند ” 13 بهترین ابزار رایگان بازاریابی از طریق ایمیل در سال 2021 ” استفاده می کنند تا ببینند دیگران چه توصیه می کنند. به عنوان مثال ، می توانید از مصاحبه هایی که مدیران شرکت شما در آن حضور دارند مراقبت کنید و از صفحه پروفایل آنها در وب سایت خود پیوند بخواهید. یا می توانید به ذکر گزارشات یا آماری که منتشر کرده اید بپردازید و از آنها بخواهید یک پیوند مناسب به منبع اصلی داشته باشند.

قبل از انتخاب یک تیم دیجیتال مارکتینگ و کارشناس سئو باید سوابق حرفه ای، نمونه کار ها و رزومه آن را بررسی کنید و به‌طور مستقیم رضایت مشتریان قبلی او را پیگیری کنید. یکی از تفاوت های آژانس دیجیتال مارکتینگ روزی ناب با بقیه این است که شما اینجا توسط یک تیم مشاوره سئو حرفه ای پشتیبانی می شوید نه فقط یک نفر. برای دریافت مشاوره سئو رایگان از قسمت دیدگاه های پایین همین صفحه می توانید کامنت و سوال خود را مطرح کنید. آیا میدانید سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو و رنکینگ گوگل است؟ افزایش سرعت بارگذاری سایت باعث میشود گوگل امتیاز ویژه ای برای سایت شما قائل شود. در این سرویس ما با کاهش حجم صفحات و فشرده سازی ویژه سایتهای وردپرسی میزان لود تایم سایت شما را بصورت چشمگیری کاهش میدهیم.

وظیفه پکیج های بک لینک تقویتی نیز تقویت کردن بک لینک ها و رپورتاژهاییست که ایجاد کرده اید. اجرای این پکیج برای لایه اصلی وب سایت شما پیشنهاد نمی گردد و در لایه های ۲ یا ۳ به بعد استفاده خواهند شد. بارها پیش آمده است که صاحبان کسب و کارهای مختلف نمی دانند که جهت بهینه سازی موتور جستجو و قرار گرفتن در موقعیت های بالای صفحه نتایج و یا بعبارتی دیگر جهت افزایش رتبه خود از کجا شروع کنند و یا چه استراتژی را دنبال نمایند. خرید بک لینک بهبود قابل توجهی در بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) شما خواهد داشت. بک لینک‌ها ارتباطاتی هستند که از سایت‌های دیگر به سایت شما ارجاع می‌دهند. این ارجاعات می‌توانند توانایی شما در رتبه‌بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشند.

صحت این جمله زمانی آشکار می شود که محتوای شما شامل برخی از ویژگی های مهم باشد. گوگل به محتوای تکراری اهمیت چندانی نمی دهد و قدرت اصلی از آنِ سایتی است که محتوای یکتایی را برای اولین بار تولید کرده است. این ابزار همچنین نمودارهایی را ارائه می دهد تا به شما نشان دهد کدام صفحه ها بیشترین پیوند را دارند یا کدام کشورها بیشتر به وب سایت شما پیوند دارند. OpenLinkProfiler ابزاری عالی برای تجزیه و تحلیل مشخصات بک لینک شما است. نکته منفی این است که پایگاه داده پیوندهای آنها در مقایسه با Ahrefs یا MonitorBacklinks نسبتاً محدود است.

البته متاسفانه بیشتر این لینک ها هم بک لینک های موقتی هستند و برای دائمی کردن آنها باید هزینه بیشتری بپردازید. رایاطرح هم یکی از سایت های نسبتا معروف در حوزه سئو وب سایت است که علاوه بر ارائه خدمات، به آموزش هم مشغول است. رایاطرح هم مدتی است که علاوه بر فروش اکانت ابزارهای خارجی، اقدام به فروش بک لینک کرده. اگر به صفحه فروش لینک این سایت مراجعه کنید، متوجه میشوید که قیمت اغلب بک لینک های موجود نسبتا ارزان است و پکیج گرانقیمت خاصی در این سایت مشاهده نمیکنید. این سایت هم در قالب پکیج لینک بیلدینگ انبوه ایرانی ، اقدام به فروش بک لینک به تعداد بالا در سایت های ایرانی میکند. اگر قصد خرید بک لینک انبوه دارید شاید استفاده از وب سایت سئو ارزان برای شما مفید باشد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. مشاوره XSEO کاملا رایگان و با پیشنهاد پکیج مناسب طبق تجربه ما انجام میشود. دیگر مهارت های  مهم و ضروری برای مدیر سایت را می توانید در صفحه خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت بخوانید. با عضویت در سایت، تمام قوانین و شرایط استفاده از خدمات جاب تیم را پذیرفته اید. اگر تازه کار هستید، در ابتدا کار مسیر شما کمی ناهموار است و باید برای سایت خود کمی هزینه کنید. این هزینه اگر درست و به جا استفاده شود می تواند در عرض 30 روز جایگاه شما را تغییر دهد.

برای سفارش لینک سازی خارجی حرفه ای از نوع پروفایل با ما در تماس باشید. شما می‌توانید با خیال راحت امر رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک‌های معتبر برای سایتتان را به ما بسپارید. وب 24 با سال‌ها تجربه موفق در سئوی سایت با دقت اعتبار سایت‌های لینک دهنده را بررسی کرده و رپورتاژی دقیق و به ظاهر بی‌طرف در آن سایت‌ها برای شما منتشر خواهد کرد. با لینک سازی معقول و روش‌های سئوی کلاه سفید در کنار شما خواهد بود تا برای شما موقعیتی پایدار در گوگل به ارمغان بیاورد. وقتی وب سایت های مربوط به کسب و کارتان  به سایت شما پیوند می خورند، به Google کمک می کند محتوای سایت شما را درک کرده و رتبه بندی شما را برای عناوین و کلمات کلیدی مورد نظر شما بهبود بخشد.

بک لینک برای سئو بسیار ارزشمند است، زیرا نشان دهنده “رای اعتماد” از یک سایت به سایت دیگر می باشد. در واقع، بک لینک به وب سایت شما سیگنالی برای موتورهای جستجو است که دیگران به محتوای شما اعتماد می کنند. اگر بسیاری از سایت ها به یک صفحه وب یا وب سایت لینک بدهند، موتورهای جستجو می توانند نتیجه بگیرند که صفحه هدف نیز از ارزش بالایی برخوردار می باشد. پس، سفارش بک لینک می تواند تأثیر مثبتی در موقعیت رتبه بندی سایت یا دید موتور های جستجوگر مانند گوگل داشته باشد.

با خرید این پکیج رتبه وب سایت خود را ارتقا خواهید داد و میتوانید در مدت زمان کم با کلمه های کلیدی در نتایج جستجو ظاهر شوید با خرید این پکیج، راهنمایی های لازم برای حفظ رتبه و ارتقای رتبه به شما ارائه خواهد شد. بک لینک هایی که از این سایت تهیه می کنید به گونه ای دقیقاً شبیه یک لینک معمولی در یک سایت معمولی ایجاد شده و توسط ربات های گوگل پس زده نمی شوند! پس با خیال راحت می توانید سفارش خرید بک لینک خودتان را از این سایت انجام دهید. ببینید، اینکه دقیقا چقدر بودجه برای خرید بک لینک مناسب است، به حوزه کاری شما برمیگردد. مثلا اگر در زمینه پررقابتی مثل طراحی سایت یا دوربین مداربسته یا گردشگری فعالید، خب قطعا برای ابتدای کار هم نباید با بودجه کمتر از 40 میلیون تومان به فکر خرید بک لینک باشید.

پس بهتر است با توجه به محتوای سایت خود یک بک لینک بسیار مناسب و عالی انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید. سپس می‌ توانید به راحتی جزو صفحات برتر گوگل شده و اطلاعات خوبی به دست بیاورید. در خرید بک لینک شما می‌ توانید با انواع این روش نیز آشنایی پیدا کنید.

  • مشاوره سئو میتونه خیلی راحت مسیر کسب و کار اینترنتی شما رو تغییر بده.
  • ترافیک مراجعه به این معنی است، که افراد روی پیوندهای موجود در محتوا کلیک می کنند و به محتوای پیوند داده شده منتقل می شوند.
  • همین امر باعث شده است که در سال‌های اخیر خرید بک لینک از سایت‌های قدرتمند با قیمت بالا بیشتر موردتوجه قرار گیرد.
  • برای خرید بک لینک می توانید از سایت های گوناگون مثل kharidbacklink ، تریبون، 7 بک لینک و… که واسطه ای بین سایت های مختلف با اعتبار دامنه های خوب هستند اقدام نمائید.
  • پس شرکتی میتونه در اینترنت موفق تر باشه که از سئو سایت بهتری نسبت به رقبای خودش استفاده کرده باشه.
  • برای دریافت رایگان کتاب سئو 2023 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی، ایمیل خود را در زیر وارد نمایید.

تنها راه شناخت آن افت ناگهانی رتبه سایت یا افت ناگهانی در ترافیک سایت است؛ که البته آن نیز می‌تواند ناشی از هر الگوریتمی –غیر از آنچه به خرید بک لینک مربوط می‌شود- باشد. ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم. اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید. وقتی لینکی در هدر، پاورقی یا نوار کناری صفحه ظاهر می شود، به نسبت ارزش کمتری را دریافت می کند. هنگامی که به دنبال ایجاد بک لینک با کیفیت بالا هستید، این یک عامل مهم است که باید به خاطر بسپارید.

آنچه همه متخصصان سئو روی آن اتفاق نظر دارند این است که خرید بک لینک شمشیری دو لبه است؛ از یک‌سو ممکن است باعث جریمه شدن سایت شما توسط گوگل شود و از سوی دیگر می‌توانید از آن برای افزایش رتبه سایت خود استفاده کنید. بک لینکهای بی کیفیت نه تنها باعث افزایش رتبه سایت نشده بلکه باعث پنالتی شدن سایت توسط گوگل می شود. در سرویس بک لینک مکمل ما برای سایت شما 29 بک لینک دائمی از سایتهای بسیار با کیفیت و معروف دنیا با Domain Authority بالا می گیریم. زمانی که کاربران محصولات و خدمات شما را جستجو می‌کنند‌ گوگل مرتبط ترین نتایج را برای کاربران نمایش می‌دهد. با توجه به اینکه بک‌لینک خوب باعث افزایش رتبه سایت و قرار گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل می‌شود از این رو موجب افزایش اعتبار برند و کسب و کارتان نزد کاربران می‌گردد.

اگر نمی‌خواهید با عواقب خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن مواجه شوید، نباید به سراغ سایت‌های فروشنده بک‌لینک بروید. برای این کار حتما سایت‌هایی را انتخاب کنید که به‌طورتخصصی در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند. برای مثال، اگر شما آژانس هواپیمایی هستید، انتخاب یک مجله تخصصی گردشگری با فعالیت مناسب و ورودی‌های مرتبط برایتان کاربرد خواهد داشت. در این مقاله درباره یک چالش مهم وب‌مسترها یعنی خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن صحبت می‌کنیم که می‌تواند راه نجات آن‌ها باشد. اگر شما هم به خرید بک لینک فکر می‌کنید، اما از حذف شدن سایت خود ترس دارید، این مقاله برای شما نوشته شده است. در پایان مقاله هم یک پیشنهاد ویژه برای رشد در نتایج جستجو برای شما داریم.

هرچه سایت شما از نظر Google قابل اعتمادتر باشد، رتبه شما نیز بهتر خواهد بود. به این دلیل که بک لینک به راحتی میتونه روی رتبه سایت شما تاثیرات مثبت و یا منفی بذاره. با رعایت قواعد و قوانین اصول سئوی داخلی و سئوی خارجی میتونید شاهد رشد رتبه سایتتون باشید و به مرور میزان ترافیک و بازدیدکنندگان سایتتون رو افزایش بدین.

مطالعات مستمر و گسترده و همچنین تجربه های موفق ما در زمینه لینک بیلدینگ، می تواند شما را در این مسیر یاری نماید. کتاب های فراوانی در زمینه لینک بیلدینگ نوشته شده که در اینجا فقط به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

ابزارهای رایگان و پولی زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانیم اطلاعات زیادی درباره بک لینک های هر سایت جمع آوری کنیم. ابزارهای رایگان، معمولاً محدودیت های خیلی زیادی دارند و اطلاعات اندکی در اختیار ما قرار می دهند. اما ابزارهای غیر رایگان، گزارش های بسیار ارزشمندی ارائه می دهند که برنامه ریزی برای لینک سازی سایت ما را کاملاً تحت تأثیر قرار می دهد. از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند.

خدمات افزایش امنیت سایت

اگر تازه سایت خود را تأسیس کرده‌اید یا مدت‌ها از راه‌اندازی وب‌سایت شما می‌گذارد ولی هنوز موفق نشده‌اید رتبه خوبی در گوگل بدست بیاورید؛ می‌توانید با خرید بک لینک از جاب تیم به بهبود جایگاه سایت تان در گوگل کمک کنید. خرید بک لینک همواره اگر به شکلی اصولی و حرفه‌ای انجام شود می‌تواند بهترین گزینه برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو باشد. در این زمینه باید توجه داشت که تمامی بک لینک‌ها کیفیت یکسانی نداشته و برخی از آن‌ها به اصطلاح مضر هستند، به همین دلیل روی رتبه و موفقیت سایت تاثیر گذاشته و حتی ممکن است منجر به جریمه یا پنالتی سایت شوند. جاب تیم از بهترین مجموعه‌ها در حوزه SEO سایت است به همین دلیل در صورت خرید بک لینک از این مجموعه این امکان را فراهم خواهد ساخت تا بتوانید به آسانی زمینه ارتقای جایگاه خود در موتورهای جستجو را فراهم سازید. خرید بک لینک به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل مؤثر بر رتبه بندی سایت ها در موتورهای جستجو، برای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به سایت، بسیار حائز اهمیت هستند. در این راستا، خرید بک لینک میتواند به عنوان یکی از راهکارهای موثر برای بهبود سئو و جذب بازدیدکنندگان به سایت شما مطرح گردد.

به عنوان مثال، وبسایت‌هایی با دامنه‌های با اعتبار بالا، محتوای مفید و دسترسی وسیع، می‌توانند برای بهینه سازی سئو موثرتر باشند. توجه داشته باشید که استفاده غیر متعارف یا نامناسب از بک لینک‌های کامنتی ممکن است در برخی مواقع به جای بهبود سئو و جلب توجه، معکوس واقع شود و باعث عواقب منفی برای سایت شما شود. بنابراین، همواره بهتر است از راهکارهای سئو و تبلیغاتی متعارف و اصولی استفاده کنید.اگر سوال بیشتری دارید یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، با خوشحالی پاسخگو خواهیم بود. همواره توصیه می‌شود بر روی ساخت لینک‌های طبیعی و با کیفیت از طریق راهکارهای مشروع متمرکز شوید، مانند ایجاد محتوای ارزشمند که برای دیگران جذاب است و آن‌ها بطور طبیعی به آن لینک دهند. این رویکرد ایمن‌تر و برای مدت زمان طولانی-مدت همتا و برقراری کیفیت تلاش‌های سئو سایت شما را حفظ می‌کند.

بنابراین از اهمیت سایت های معتبر برای خرید بک لینک قوی غافل نشید و با خیالی راحت بک لینک های مدنظرتون رو بسازید و از دریافت ترافیک سایتتون لذت ببرید. در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با بک لینک و نکات مهم برای داشتن بک لینکی با کیفیت در اختیار شما قرار میدیم. بسیاری از اوقات بهبود ورودی سایت صرفا با بهینه‌سازی سئوی داخلی سایت امکان‌پذیر است و نیازی به پذیرفتن عواقب خرید بک لینک و حذف سایت از نتایج گوگل نیست. چنانچه درباره سئوی کلاه سفید سوالی دارید، حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان وبسیما پاسخ‌گوی شما باشند. همانطور که می‌دانید مهم‌ترین فاکتور گوگل لینک‌های برگشتی به سایت شما است (یعنی بک لینک‌های شما) در الگوریتم‌های جدید طریقه لینک گرفتن کاملا متفاوت است! در بوروکراسی سفارش پلتفرم های انتشار رپورتاژ، تخفیف گرفتن و انتشار با قیمت مناسب و هزینه بک لینک کار هر کسی نیست.

اما اگر حوزه فعالیت تان حوزه های کم رقابت تر مثل زمینه های ورزشی و… است، میتوانید با 3/4 میلیون تومان شروع کنید. در صورت تازه کار بودن سایت، خرید خدمات لینک سازی از این سایت توصیه نمیشود. میهن بک لینک هم مانند سایت قبلی فروش بک لینک با کیفیت و بی کیفیت را در کنار هم دارد. و باز هم مانند سایت قبل نقطه قوت آن فروش بک لینک در سایت های ایرانی است. مشاوران سئو بعد از دریافت اطلاعات وب‌سایت و کسب‌وکار و پرسیدن سئوالات لازم و هم‌فکری با شما، کار خود را در چندین زمینه آغاز می‌کنند.

اگر آنها ببینند که وب سایت و نام برند شما در طول یک مقاله بارها و بارها ذکر شده است، نام تجاری شما به طور خودکار در ذهن آن ها با موضوع مقاله مرتبط می شود. این در واقع روشی است که موتورهای جستجو پیوندهای سایت شما را تشخیص می دهند و نشان می دهند سایت شما دارای اطلاعات مفیدی است، پس مصرف کنندگان نیز این را می بینند و این نشان دهنده علاقه آن ها به نام تجاری شما است. لیست تمام وبسایت های مرتبط با زمینه کاری شما توسط کارشناسان ما جمع‌آوری می‌شود. سپس بر حسب میزان ارتباط موضوعی و اعتبار آنها ۱۰۰ سایت برتر جهت بک لینک سازی برگزیده می شوند.

خدمات بهینه سازی و افزایش رتبه سایت ممکن است توسط یک نفر انجام شود و یا توسط یک تیم و به صورت گروهی. افزایش نرخ تبلیل بازدید کننده به مشتری و افزایش تعداد کاربران برگشت‌پذیر(افراری چند بار وارد سایت شما می شوند نه فقط یک بار) یکی از اهداف مهم در مشاوره سئو است. اینجا ما به‌طور کامل به شما توضیح می دهیم که مشاور سئو کیست، بهینه‌سازی سایت و مشاوره سئو چیست و چرا به آن نیاز خواهید داشت. اگر میخواهید هر دو پلن رپوتاژ ویژه رایاطرح را یکجا داشته باشید میتوانید در پلن 3 با قیمتی بی نظیر این سرویسها را یکجا سفارش دهید. در این پلن ریپورتاژ آگهی شما در 18 سایت فارسی و خارجی قرار گرفته و یک ترکیب بسیار حرفه ای و ایده آل از نظر گوگل برای سئو ایجاد خواهد نمود. ابزارهای مختلفی برای نظارت بر بک لینک ها وجود دارد که به شما امکان می دهد تا بک لینک های خود را ارزیابی کنید.

البته مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشنده بک لینک، مطمئن شوید سایت تان به چه نوع بک لینکی نیاز دارد. متاسفانه بعد از جستجوی زیاد متوجه شدم سایت هایی که در بکوریتی بک لینک میفروشند، فقط بک لینک های موقت ارائه میکنند. این یعنی شما میتوانید تعداد دلخواه بک لینک از سایت مورد نظر را در مدت زمان 1 تا 12 ماه خریداری کنید.

اکیداً توصیه می کنیم پیش از لینک سازی پروفایلی، یک برنامه و استراتژی مناسب تعیین نمائید. در صورت لینک سازی پروفایلی اشتباه، ممکن است صدمه جدی به سئوی خارجی سایت شما وارد شود. تکنیک های سئو کلاه سیاه عموما بر رشد سریع سایت در نتایج گوگل تمرکز میکنند و توجهی به میزان رضایت کاربر نخواهند داشت. برای آموزش بک لینک سازی و مشاوره های لازم در این زمینه کافیست با ما در ارتباط باشید.

اگر در زمینه سئو کاملاً تازه کار نباشید، احتمالاً می دانید که بک لینک چیست. به زبان ساده، بک لینک، یک لینک منتشر شده در یک سایت است که به سایت دیگری هدایت می شود. اینها همچنین به عنوان پیوندهای خارجی یا پیوندهای ورودی شناخته می شوند زیرا از منبع دیگری می آیند. ممکن است به اندازه Ahrefs بک لینک یا دامنه ارجاعی نداشته باشد ، اما این ابزار ارزش زیادی در نسخه رایگان دارد. برای اولین بار ، می توانید تا 5000 پیوند بلاک به CSV صادر کنید و عنوان صفحه منبع ، URL و متن لنگر را مشاهده کنید. همچنین می توانید با گنجاندن دامنه ها ، لنگرها یا مناطق (.es ، .de و غیره) نمای را فیلتر کنید.

  • از طرفی، امتیاز سئو  لینک پروفایلی وابسته به خصوصیات وبسایت یا پلتفرمی است که این لینک ها در آن قرار می‌گیرند.
  • همچنین این مدت زمان به سطح رقابتی موضوع سایت شما و هزینه ای که انجام می دهید بستگی دارد.
  • هدف از طراحی الگوریتم پنگوئن کاهش تاثیرگذاری روش‌های سئو کلاه سیاه و تحت کنترل قرار دادن اوضاع توسط گوگل است.
  • شاید عده ای هنوز خرید بک لینک را مضر بدانند اما بک لینک می تواند به عنوان یکی از عامل اصلی رتبه بندی برای موتورهای جستجوگر علی الخصوص گوگل به حساب بیاید.

اما یک مشکل وجود دارد؟ گوگل به وضوح اعلام می کند که اگر سایت ها به خاطر بهبود رتبه بندی شان بک لینک های پولی خریداری کنند، قوانین این موتور جستجو را نقض کرده اند. هرگونه وب سایتی که در این زمینه مشارکت داشته باشد ممکن است پنالتی گوگل شامل حال آن سایت شود. تیم آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین، برای پاسخگویی به نیاز گروه های مختلف کاربران خود ، اقدام به فروش انواع بک لینک در قیمت های مختلف و کیفیت های مختلف کرده است. پیش از هر اقدامی در زمینه لینک سازی، لازم است وضعیت بک لینک های سایت خود و سایت های رقبا را بررسی کرده و با دقت تجزیه و تحلیل کنید.

نوع ارتباط محتواهای لینک دهنده را با محتوای سایت خود آنالیز کنید و در نهایت برای تقویت لینک پروفایل خود، برنامه ریزی کنید. لینک هایی که سایت های دیگر به سایت شما می دهند، بک لینک نامیده می شوند. این لینک ها، اگر از سایت های معتبر و مرتبط به سایت شما هدایت شوند، اعتبار سایت شما را از نظر گوگل افزایش داده و رتبه شما در نتایج جستجوی گوگل را بهبود می دهند. از طریق تابلوهای راهنما سراغ قفسه یا بخش فروش محصول مورد نظر می‌رویم و سرانجام به صندوق می‌رسیم. فرآیند خرید در فروشگاه‌های اینترنتی اما متفاوت است و از صفحه یا بخش دسته‌بندی محصول و صفحات آشنایی با محصول آغاز می‌شود و بازدیدکننده در صورت جلب توجه و اعتماد به برند، به درگاه خرید راهنمایی می‌شود. یکی از وظایف مشاوران سئو بررسی همین مراحل و ارائه بهترین راهکارها برای افزایش نرخ تبدیل مخاطب به خریدار است.

ویژگی های آپ بک لینک

وقتی وب سایت های دیگر از بک لینک باکیفیت استفاده می کنند، سیگنال های مثبتی به خزنده های موتور جستجو می فرستد و به آنها می گوید وب سایت متصل به آنها ارزشمند و مفید است. حال اگر می خواهید وب سایت شما در صفحات برتر نتایج موتور جستجو قابل مشاهده باشد، باید خرید بک لینک با کیفیت را جزء برنامه ریزی خود قرار دهید. با خرید بک لینک از جاب تیم می‌توانید ترافیک ورودی را به میزان قابل توجهی بالا ببرید و به همین دلیل مسیر جذب مشتری را برای خود هموارتر سازید. در نهایت جاب تیم به دلیل اینکه در این حوزه سال‌ها فعالیت دارد با روند کار به طور کامل آشنا بوده به همین سبب سایت‌های معتبر را شناسایی کرده و بک لینک‌هایی باکیفیت در اختیارتان قرار خواهد داد. از ابتدای این صفحه تا اینجا به این توضیحات اشاره کردیم که بک لینک بهترین راه برای افزایش ترافیک و رتبه سایت در موتورهای جستجو هست.

در ادامه با مهم ترین کارهایی که بعد از خرید رپورتاژ با آن مواجه می‌شوید را برایتان ذکر می‌کنیم تا با دید باز وارد این فرآیند شوید. بنابراین در هر سری از اجرای کمپین های تقویتی، انتخاب لایه اصلی است که حائز اهمیت است و همواره پیشنهاد ما، استفاده از منابع متنوع جهت لینک سازی تقویتی می باشد. از بین تمامی کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت، همواره یک کلمه، اصلیت بیشتری داشته و تمرکز اصلی فعالیت‌های سئو و لینک سازی بر روی آن استوار است.

در نتیجه سعی کنین خرید بک لینک رو به عنوان یکی از مهم ترین اهداف خودتون قرار بدین و برای اون یه هزینه متناسبی رو کنار بذارین. اما تعداد سایت هایی که به سایت شما لینک می دهند تنها یک نمونه از تأثیر بک لینک ها در سئو سایت است. علاوه بر این گوگل به سن دامنه، آتوریتی، مرتبط بودن سایت ها به همدیگر، تنوع لینک ها، طول و کیفیت محتوا، انتخاب انکر تکست مناسب، مکان لینک (داخل محتوا بهتر از فوتر یا ساید بار است) و… نیز اهمیت زیادی می دهد. در ضمن برای بهبود سئوی سایت خودتان تنها به کسب یا خرید بک لینک اکتفا نکنید چون تا زمانی که تمام فاکتورها و اصول سئو را رعایت نکنید، این کار تأثیر زیادی روی بهبود سئو سایت شما نخواهد داشت. رایا مارکتینگ یک مجموعه بسیار حرفه‌ ای و معتبر در این زمینه می‌ باشد که می‌ تواند افراد زیادی را یاری کند.

  • سئو روز سال‌هاست که حتی برای مشتریان غیرایرانی در سایت های خارجی لینک سازی و خرید بک لینک خارجی انجام می‌دهد.
  • فراتر از این فهرست های معروف ، تعداد زیادی دایرکتوری عمومی و خاص وجود دارد که می تواند به رتبه بندی و بازدید شما کمک کند.
  • گرچه تقویت بک لینک ها ضروری نیست اما انجام آن به قدرتمندتر شدن پروسه لینکسازی کمک شایانی خواهد کرد.
  • برای اینکه بیشتر قیمت سئو مطلع شوید می توانید در صفحه خدمات بهینه سازی سایت به قسمت تعرفه و قیمت سئو مراجعه کنید.
  • در این قسمت بهترین و کاربردی ترین ابزارها را جهت بررسی بک لینک ها به شما معرفی می‌کنیم.

در هر حال، نزدیک به چند هزار وب سایت و وبلاگ در بکوریتی اقدام به فروش بک لینک کرده اند که شما هم میتوانید به سراغ آنها رفته و به تعداد دلخواه لینک بخرید. قیمت این بک لینک ها از 8 هزار تومان ماهانه تا چند میلیون تومان به طور 12 ماهه تعیین شده. البته باید توجه به این که ادعا به بهبود رتبه داده که خیلی غیرمنطقی نیست و با هزینه های بالای 5 میلیون باید هم سایت رشد کند. اما اگر کسی ادعای رسیدن به رتبه ای خاص فقط با بک لینک را داد ، توصیه میکنم به گفته های آن فرد شک کنید. پس از دریافت مشاوره رایگان سئو شما قادر خواهید بود که به راحتی برای کسب و کار خود تصمیم گیری نموده و بهترین راه حل را انتخاب کنید هدف سئوکار نیز از مشاوره سئو و بهینه سازی همین موضوع است.

حال که واقعا به تاثیر منفی خرید بک لینک پی بردید شاید قید خرید بک لینک را بزنید و اصلا به خرید بک لینک فکر نکنید چرا که میتواند باعث نابودی سایت شود. تیم ( سئو سایت Se0site.ir ) با 8 سال سابقه در این زمینه تمامی پکیج های لینک سازی را برای شما به صورت طبیعی انجام میدهد پس میتوانید با خیال آسوده لینکسازی سایت خود را به ما بسپارید. هزینه و قیمت پکیج بک لینک هر سایتی هم بسته به نوع خدمات ارائه شده، تعداد بک لینک های دریافتی، بالا یا پایین بودن دامین آتوریتی و پیج آتوریتی آن سایت، فالو یا نوفالو بودن لینک ها و… متفاوت خواهد بود. معمول است که سایت هایی که توسط گوگل مجازات می شوند، دیگر نمی توانند در آن کلمه کلیدی که بک لینک دریافت کرده اند، رتبه بگیرند.

در نتیجه مثلا وقتی کسی کلمه کلیدی مورد نظر شما رو جست و جو میکنه، اگه شما از سئو سایت استفاده کرده باشین، موتور های جست و جو مثل گوگل وبسایت شما رو در نتایج برتر جست و جو نمایش میدن. شما با استفاده از سرچ کنسول گوگل می‌ توانید به بررسی بک لینک ها بپردازید. این ابزار در دنیای دیجیتال مارکتینگ به صورت کاملاً رایگان مورد استفاده قرار می‌ گیرد و جزو بهترین ابزار ها برای بررسی کیفیت بک لینک ها می‌ باشد. در نظر داشته باشید اگر خود در این زمینه هیچگونه سررشته و تجربه ای ندارید و نمی‌ دانید به چه صورت از سرچ کنسول گوگل استفاده کنید، می‌ توانید از کارشناسان با تجربه کمک بگیرید.

در نهایت یک سری صفحات به عنوان منابعی کارآمد و کاربردی بسازید و از سایت نشونت برای این صفحات بک لینک و یا بک های با ارزش بگیرید. بک لینک ها در سئو از نظر رتبه بندی موتورهای جستجو از اهمیت و ارزش نسبتاً بالایی برخوردار هستن. این نکته رو هم در نظر بگیرید که تاثیر بک لینک و یا بک لینک ها در رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو مشابه نیست.

در نظر داشته باشید اولین مزیت خرید بک لینک دائمی به صرفه بودن آن می‌ باشد. شما می‌ توانید با هزینه بسیار کم رتبه خوبی در موتور های جستجوگر مانند گوگل به دست بیاورید. می‌ توان گفت بهترین روش برای ارتقا رتبه در موتور های جستجوگر، استفاده از بک لینک‌ های دائمی می‌ باشد. هر چقدر ترافیک وب سایت شما بیشتر شود یعنی مشتریان بیشتری جذب سایت شما می شوند.

با این حال ، این تکنیک های ایجاد پیوند کلاه سیاه دیگر کار نمی کند زیرا گوگل در مورد آنها ذکاوت کرده است. در حقیقت ، لینک های “غیر طبیعی” بیش از حد ممکن است حتی مجازات مجازات برای سایت شما باشد. به خصوص برای مشاغل کوچک یا استارتاپ ها ، به دست آوردن چنین نوع تأییدیه فوق العاده دشوار است. اما اگر می خواهید عملکرد SEO خود را افزایش دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که بطور پیوسته بک لینک با کیفیت بالا به وب سایت خود ، بهتر و سریعتر از رقابت خود کسب می کنید. در حالی که 200 فاکتور رتبه بندی در گوگل شناخته شده است ، بک لینک یکی از مهمترین موارد برای موتور جستجوی گوگل است. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات بک لینک آپ بک لینک میپردازیم و همچنین شماره ثابت شرکت و موبایل کارشناس فروش را قرار میدهیم.

اگر نشریات زیادی وجود دارد که به آن محتوا اشاره می کنند ، خود را یک گوهر واقعی می دانید. سرعت در اینجا بسیار مهم است ، زیرا اکثر این نویسندگان مطالب زیادی ارائه می دهند. اگر از اولین کسانی هستید که پاسخ می دهید ، شانس بیشتری دارید که برای قطعه نهایی دیده سفارش بک لینک شوید و انتخاب شوید. در صورت انتخاب ، به احتمال زیاد از طریق روزنامه نگار یا وبلاگ نویسی ایمیلی به شما اطلاع داده می شود که مقاله زنده است. نحوه عملکرد آن به این شکل است – HARO هر روز برای شما ایمیل ارسال می کند و از نویسندگان صنعت شما سeriesال می کند.

سایت های قدرتمندی مانند ویکی پدیا می توانند گزینه مناسبی برای رتبه بندی ارگانیک باشند. داشتن تعداد زیادی بک لینک می تواند شما را به یافتن دوستان جدید، هدایت و برقراری ارتباط با مصرف کنندگان برساند. وقتی کسی یک پست خوب را می خواند و می بیند که به یک بک لینک به منبع اشاره دارد، این احتمال وجود دارد که با کلیک بر روی پیوند، اطلاعات بیشتری راجع به اینکه این مقاله از چه کسی و از کجا تهیه شده است، بیاندازد. اگر آن مخاطب واقعاً از پست شما لذت برده باشد، ممکن است شما را در شبکه های اجتماعی دنبال کند. یک لینک ساده می تواند بدون کمک به رتبه بندی موتورهای جستجو، مصرف کنندگان را به وب سایت شما بیاورد.

  • در نهایت باید دقت داشته باشیم که مهم ترین نکته، بک لینک سازی طبیعی است.
  • در خرید بک لینک شما می‌ توانید با انواع این روش نیز آشنایی پیدا کنید.
  • استفاده از روش‌های نامناسب و غیرقانونی در خرید بک لینک‌ها ممکن است به جای بهبود رتبه سایت، باعث کاهش آن شود.
  • اگر یک وب سایت آماده سئو باشد و از قبل برای کلمات کلیدی مختلف رتبه دارد و تنها باید رتبه آن ها افزایش پیدا کند انجام سئو سایت هزینه کمتری دارد تا یک سایت تازه کار، با محتوای کم یا بی ارزش و با مشکلات فنی فراوان.

پشتیبانی و نگهداری از رتبه های سایت بسیار ضروری است و اهمیت ویژه ای دارد. در این روش یک سری ابزارهای آنلاین صرفاً آدرس شما را در دایرکتوری‌های تست آنلاین وارد می‌کنند. در هر زمانی که مایل بودید با ما تماس بگیرید، مشتاق شنیدن صدای گرم شما هستیم. در این پروژه نیز در میزان کلیک، ایمپرشن، CTR و رتبه میانگین رشد داشته ایم. این پروژه شاهد رشد در کلیک به میزان بیش از ۷ هزار بوده است و ایمپرشن نیز از ۱۸.۲K به ۱۲۲K رشد داشته است.

این مباحث باید نقطه شیرینی بین آنچه شرکتشان برای گفتگو معتبر صحبت می کند و موضوعات مهم خبری باشد. در حال حاضر نمونه های کلاسیک مواردی مانند معنای Brexit برای صنعت X یا آینده صنعت X در دنیای AI یا اتوماسیون است. “ما یک فرد را از شرکت مشتری ، معمولاً بنیانگذار ، مدیر عامل یا مدیر عامل شرکت می گیریم (اگرچه در واقع می تواند هرکسی باشد) و آنها را وادار می کنیم تا نظرات و نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف در اختیار ما قرار دهند.

از تجربه من با HARO ، چاپ مقاله پس از ارسال پاسخ خود حدود چهار هفته طول می کشد. حتی اگر نامه پیگیری از نویسنده دریافت نکرده اید ، به انتشارات توجه داشته باشید تا ببینید آیا در نهایت نقل قول شما به قطعه تبدیل می شود یا خیر. این یک سرویس رایگان است که منابع متخصص (مانند خود شما) را با وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران که به دنبال همکاران هستند ، متصل می کند. برای اینکه محصول یا خدمات خود را در یک لیست جمع بندی کنید ، با یک جستجوی ساده در Google شروع به پیدا کردن وبلاگ های عالی رتبه می کنید که درباره محصول یا صنعت شما می نویسند. وقتی برای تهیه کردن مطالعه به سراغ نویسنده می روید ، فراموش نکنید که چرا محتوای شما ارزش نمایش دارد. کلید بدست آوردن پیوندهای متنی یافتن چشم انداز مناسب پیوند برای دستیابی به آن است.

البته ، صفحه شما باید منبع خوبی در مورد موضوعی باشد که آنها در ابتدا به آن پیوند می دادند ، بنابراین منطقی است که پیوند خراب را با خود عوض کنید. اینفوگرافی ها احتمالاً متداول ترین دارایی بصری هستند که برای کسب بک لینک استفاده می شوند. همیشه خوب است که با آنها آزمایش کنید ، اگر قبلاً این کار را نکرده اید.

  • لینک های کامنتی یا Comment Backlink به بک لینک‌هایی اشاره دارد که در قسمت کامنت‌ها یا بخش نظرات سایت‌ها قرار می‌گیرند.
  • این که بدونیم هر روز باید روی سئوی سایت با رعایت اصول کار کنیم و هر مرحله رو طبق قواعد اون پیش بریم به راحتی میتونه تاثیرات مثبتی روی سئوی سایت ما بذاره و ما رو یک قدم به درآمدهای اینترنتی و افزایش فروش نزدیک تر کنه.
  • چنین لینک‌هایی را حتی به‌عنوان پیوندهای ورودی یا خروجی نیز می‌شناسند.
  • هزینه 490 هزار تومان (برای سه پکیج پینترست، وبلاگی و دوفالو) تا 9 میلیون و 900 هزار تومان برای بزرگترین پکیج بک لینک های حرفه ای با کیفیت ادامه دارد.

می توانید به دنبال یک صفحه مرده (404) باشید که قبلاً تعداد زیادی پیوند به دست می آورد ، آن مقاله یا مقاله را با محتوای بهتر و مناسب تر بازسازی می کنید و سپس با کسانی که به مقاله اولیه پیوند داده اند تماس بگیرید. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که توجه داشته باشید که چه کسی نام تجاری شما را ذکر می کند ، در وبلاگ ها یا اخبار. می توانید این کار را با استفاده از مواردی مانند Google Alerts ساده (و رایگان) انجام دهید. معتبر – سایت دارای نمایه معتبر بک لینک (اعتماد به نفس زیاد) است ، بازدید کننده زیادی ایجاد می کند و حتی در SERP ها نیز رتبه خوبی دارد. علاوه بر این ، سایت های .gov و .edu مانند سایت های پیشرو در صنعت وزن بیشتری دارند. پس به جای کمیت و تعداد بک لینک های دریافتی تان، توصیه می کنیم کیفیت لینک های دریافتی را ملاک ارزیابی و تصمیم گیری های خود قرار دهید.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما