خرید بک لینک و رپورتاژ برای بالا آوردن سایت در گوگل

Read more about click for more info here.

هر چه کیفیت بک لینک های خریداری شده شما بیشتر باشد، احتمال بهبود رتبه و جذب ترافیک آلی بالاتر می‌رود. بک لینک (backlink) معمولاً inbound link یا incoming link (لینک ورودی به سایت) نامیده می‌شود. وقتی یک سایت بک لینک با کیفیتی از یک سایت دیگر کسب می کند، ممکن است جایگاه آن سایت در گوگل بهبود یابد. اگر هرکدام از این لینک ها را یک امتیاز در نظر بگیریم، می توان گفت که کسب بیشتر لینک های فالو یا دوفالو (DoFollow) به معنی کسب امتیاز بیشتر در سئو است به شرط اینکه تمام موارد و فاکتورهای طبیعی سازی لینک ها را رعایت کرده باشد. اما لینک های نوفالو همیشه برای طبیعی جلوه دادن لینک سازی لازم و ضروری هستند.

خرید بک لینک طبیعی یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد. حال این بک لینک‌ها می‌توانند به صورت طبیعی ایجاد شوند که در این صورت بهترین نوع بک لینک سازی خواهند بود. همچون اشتراک‌گذاری محتوای شما توسط بازدیدکنندگانتان در شبکه‌های اجتماعی. اما سوال این است که آیا باید همچنان منتظر نشست تا کاربران لینک‌های ما را به اشتراک بگذارند؟ پاسخ روشن است، خیر! اینجاست که مباحث لینک‌سازی و خرید بک لینک معتبر و ارزان مطرح می‌گردد. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه بک لینک بگیریم، کافیست ادامه توضیحات را ملاحظه نمائید.

پس از خرید بک لینک شما باید به فکر نوشتن و تدوین متن رپورتاژ، لایه سازی جهت طبیعی جلوه دادن لینک ها، تایید شدن متن توسط میزبان و انتخاب انکرتکست مناسب جهت لینک دادن باشید. تیم سئو روز در کنار مشاوره برای انتخاب بهترین گزینه ها برای خرید بک لینک، در تمام مراحل بالا همراه شما خواهد بود تا هیچ کدام از مشکلات رایج در این فرآیند، گریبان شما را نگیرد. دو مورد در مورد خطرات خرید بک لینک وجود دارد، اول اینکه ممکن است پول خود را هدر دهید. ایجاد لینک در دایرکتوری ها، انجمن ها و شبکه های اجتماعی معمولا به سایت شما آسیب نمی رساند، اما تأثیر کمی بر رتبه شما خواهد داشت. دلیلش این است که الگوریتم گوگل معمولا این نوع پیوندها را نادیده می گیرد.

نکته ای که در مورد این سایت کمی ناراحت کننده است، وجود نداشتن نماد اینماد یا لوگو ساماندهی است. این موضوع کمی اعتماد کردن به آن را سخت میکند اما در هر حال با توجه به اینکه در صفحه درباره ما سایت آدرس کسب و کارشان وجود دارد، کمی این مشکل حل میشود. ما برای شما یک استراتژی درست 6 ماهه یا 12 ماهه طراحی میکنیم و با همکاری نزدیک با خودتان تصمیم می گیریم برنامه را روی رتبه گرفتن برای چه کلماتی در گوگل تنظیم کنیم، سپس شما منتظر نتایج خواهید ماند.

این سایت هر چقدر رتبه ی بالاتری داشته باشد، طبیعتا لینک های موجود در آن با ارزش تر اند. برای پیدا کردن رتبه سایت ها میتوانید از رتبه بندی الکسا استفاده کنید. اما هنگامی که درباره لینک خارجی صحبت می کنیم، درباره ی لینک های خروجی ای صحبت میکنیم که بک لینک نامیده می شوند. لینک سازی یک اقدام پیوسته است به این معنی که برای حصول نتیجه، نیازمند انجام تمام ارکان آن هستیم. با خرید بک لینک، لینک سایت شما در سایت های پربازدید قرار می گیرد، به همین علت احتمال بازدید کاربران از سایت شما بالا می رود و ترافیک سایتتان افزایش می یابد.

سایت User Generated Content که آن را به اختصار UGC نیز می نامند؛ در واقع به سایت هایی گفته می شود که محتوای بارگذاری شده در آن توسط کاربرهای مختلف تولید می گردد. با این حساب کافی است محتواهایی مفید و با ارزش را در سایت های UGC بارگذاری نمایید؛ تا بک لینک های خوبی برای سایت خود دریافت کنید. پیش از معرفی انواع بک لینک گیری بد نیست مقایسه کوچکی میان لینک و بک لینک داشته باشید. به منظور آشنایی با لینک باید بگوییم هر متن و تصویری که با کلیک بر آن به صفحه ای دیگر منتقل شوید را لینک می نامند. در حالی که اگر سایت دیگری به یکی از صفحات سایت شما لینک بدهد در این صورت بک لینک ایجاد شده است.

سفارش بک لینک حرفه ای

در انتها لیست بک لینک های ساخته‌شده به همراه جزئیات کامل نظیر زمان درج، نوع بک لینک، صفحه لینک‌شده، انکرتکست استفاده‌شده، تعداد لینک‌های خروجی و یوزرنیم و پسورد سایت‌هایی که نیاز به ثبت‌نام داشته‌اند برای مشتری ارسال می‌گردد. با این توصیف باید در نظر داشته باشیم که لینک سازی در جهت سئو و بهینه سازی سایت، یک استراتژی پیچیده است که باید گام ها را حساب شده برداشت. چرا که الگوریتم ها و بات های گوگل ساخته شده اند تا نگذارند افراد از طریق لینک سازی کلاه سیاه، سایت شان را سئو و بهینه سازی کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا به خرید بک لینک حرفه ای با مناسب ترین قیمت بپردازیم. در بخشی دیگر از سایت بکوریتی می توانید کلمات و سایت های مختلفی را ثبت کنید تا با هر تغییر رتبه سیستم و نمودار شما را مطلع کند .

سفارش بک لینک حرفه ای

سئو طلوع با آنالیز سایت شما و کلمات کلیدی رقابتی سایت شما را پیدا کرده و کاملا اصولی بدون نگرانی از پنالتی شدن سایت، اقدام به ایجاد لینک میکند. همان‌طور که از ابتدا نیز بدان تأکید فراوان کرده‌ایم، تولید محتوای کیفی را برای موفقیت در استراتژی ساخت بک لینک باید در دستور کار خود قرار دهید. البته محتواها نیز باید دارای مشخصات فنی و ساختاری مورد تأیید بسیاری باشند. باید قبول کرد، تولید محتوای باکیفیت یکی از راه‌های مهم در بهینه‌سازی سئو سایت بوده، زیرا کمک می‌کند، منابع معتبری را برای لینک دهی به گوگل ارائه دهید. بک لینکها، ارتباط هایی هستند که از یک سایت دیگر به سایت شما ارجاع میدهند. این ارجاعات میتوانند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشند.

در این سرویس ما با کاهش حجم صفحات و فشرده سازی ویژه سایتهای وردپرسی میزان لود تایم سایت شما را بصورت چشمگیری کاهش میدهیم. انواع بک لینک دیگر به بک لینک های تک صفحه ای ، سایدبار ، بک لینک محتوا ، بک لینک مرتبط و غیره تقسیم می شوند. بک لینک زمانیست که یک وبسایت به وبسایت دیگر پیوند ایجاد می کند.این پیوند با لینک داخلی که در آن لینک تنها به همان دامنه ایجاد می شود متفاوت است.

این امر بهبود ترافیک، افزایش بازدیدکنندگان و ارتقاء رتبه سایت در نتایج جستجو را به همراه خواهد داشت. یکی از وظایف بک لینک ها کمک به موتور های جستجو جهت تشخیص اعتبار دامنه شما و در نتیجه رتبه بندی بهتر وب سایت شما است. علاوه بر این، بک لینک‌ها به موتورهای جستجو این سیگنال را ارسال می‌کنند که محتوای سایت شما، مورد تایید وبسایت‌های دیگر می باشد. برای سال‌ها، تعداد بک لینک‌ها نشانگر محبوبیت یک صفحه بودند، اما امروزه تمرکز موتورهای جستجو، بیشتر روی کیفیت بک لینک‌هاست. پس داشتن بک لینک باکیفیت و مورد اعتماد عامل مهمی در  رتبه بندی گوگل خواهد بود. طبق گزارش Copyblogger (مجله معروف سئو)، اعتماد به دامنه/قدرت دامنه ۲۳.۸۷ درصد از الگوریتم رتبه‌بندی گوگل را تشکیل می‌دهد.

سفارش بک لینک حرفه ای

اگر صاحب هیچ سایت و وبلاگی هم نباشید می توانید از طریق زیر مجموعه گیری کسب درآمد مطمئن و دائمی داشته باشید. در متن فوق من از لینک دهی داخلی در جهت رشد رتبه جاب تیم در گوگل استفاده کردم. شما فقط به گسترش کسب و کارتان بیندیشید ما بیزینس شما را بالاتر از رقبا قرار خواهیم داد. ما به‌طور کلی مخالف کارهایی هستیم که منطق پشت آن برای یک مدت‌زمان طولانی نباشد و صرفاً رسیدن به نتیجه در یک زمان کوتاه مدنظر باشد. ماشین‌های کنترلی حرفه‌ای یکی از سرگرمی‌های محبوب و مهم برای علاقمندان به تکنولوژی و کنترل از راه دور هستند.

سفارش بک لینک حرفه ای

از نظر گوگل، خرید بک لینک یک تکنیک سئو کلاه سیاه برای سئو به شمار می‌رود؛ یعنی راهی برای تقلب یا گمراه کردن گوگل و سایر موتورهای جستجو به‌گونه‌ای که وب‌سایت شما بالاتر از آنچه شایسته آن است رتبه بندی شود. افرادی که سایت های تازه تاسیس دارند بهتر است که به صورت ناگهانی و با حجم بالا اقدام به خرید بک لینک نکنند، چرا که علاوه بر نداشتن هیچ سودی برای سایت، می تواند باعث پنالتی شدن آن نیز بشود. توصیه ما این است که ابتدا شروع به ساخت صفحات و تولید محتوا برای سایت کرده و سپس برای هر محتوا، پکیج های کوچک و معمولی بک لینک را خریداری کنید. همچنین می توانید در ابتدا اقدام به ساخت بک لینک های رایگان کرده و پس از گذشت چند ماه، اقدام به خرید پکیج نمایید. از مزایای خرید بک لینک می توان به افزایش اعتبار برند و کسب و کار، کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل، ایجاد روابط جدید و نو با مشتریان تازه و افزایش درآمد و فروش اشاره کرد.

در هنگام ایجاد لینک‌ها به حل کپچا و ریکپچای گوگل احتیاج است که از برنامه GSA Captcha Breaker و برنامه XEvil استفاده می‌شود. برای ایندکس کردن لینک‌ها، به‌صورت لایه‌ای لینک‌سازی می‌شود و هم‌چنین از برنامه GSA SEO Indexer نیز در کنار آن استفاده می‌شود. برای محتواهای لایه دوم و سوم از برنامه GSA Content Generator استفاده می‌شود که به کمک آن می‌توان محتوای یونیک اما با خوانایی کم تولید کرد اما برای لایه دوم و سوم گزینه مناسبی است. شما می‌توانید لایسنس دائمی تمامی این برنامه‌ها را از طریق ما خریداری کنید. برای مقایسه کیفیت بک لینک ها پارامتر هایی وجود دارد که گزینه های فراوانی را پیش روی ما میگذارد. عمدتا مهمترین پارامتر در بی کیفیت یا با کیفیت بودن یک بک لینک را، سایت لینک کننده می دانند.

همانطور که قبلا گفته شد ، تیم ما پکیج های مختلف لینک بیلدینگ ارائه میدهد. در طول یک سال اول طراحی سایت، آقای الف کلی وقت میگذارد و به رتبه خوبی در گوگل می رسد. یعنی آقای ب در طول 6 ماه دوم که اقای الف هیچ درامدی ندارد، به صورت ماهیانه درآمدی داشته و پس از یک سال نه تنها هزینه های طراحی سایتش درآمده، بلکه کلی سرمایه از آن خود دارد. آقای الف اما تا سال اول، تنها از جیب خود روی سایت گذاشته است و هیچ درآمدی ندارد. برای هر کدام از لینک های سایت تان بالای 10 ریتوییت در توییتر دریافت می کنید.

وبسیما با مشاوره تخصصی سئو  به شما کمک می‌کند تا سایتتان را قدم به قدم بهتر کنید و با یک استراتژی مناسب با روش‌های سئو کلاه سفید پیش بروید. در این صورت بدون ترس از خرید بک لینک و حذف سایت از نتایج گوگل، ترافیک طبیعی به دست خواهید آورد. شاید تصور کنید کارکنان گوگل زمان کافی برای بررسی همه سایت‌ها و صفحات و شناسایی سایت‌های فروش بک لینک ندارند؛ البته که این تصور تاحدودی درست است، اما الگوریتم خاصی برای کشف بک لینک‌ها به نام الگوریتم پنگوئن وجود دارد. این الگوریتم برای یافتن سایت‌های اسپم ساخته شده که راهی برای مبارزه با استفاده از روش‌های غیرطبیعی مانند دریافت بک‌لینک است.

یکی از رایج ترین اشتباهات سئو که در وب فارسی زیادی مشاهده میکنم، این است که کارفرماها قبل از بهبود سئوی داخلی و حتی قبل از رفع مشکلات سئو، به سراغ سایت های فروش بک لینک میروند. طبق تجربه میگویم، تاثیر بک لینک ها وقتی سئوی داخلی و تکنیکال سایت تان مشکل دارد، به شدت اندک است و عملا بخش اعظمی از بودجه تان در این شرایط به هدر میرود. اول اینکه احتمال دارد مشاوران سایت خودشان اقدام به بررسی سایت تان کرده و با توجه به شرایط سئو آن، بهترین پلن ها و بسته های بک لینک را به شما پیشنهاد کنند. در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید. مطمئن باشید در صورت خرید بک لینک از شرکت های نامعتبر و سودجو، آسیب جبران ناپذیری به سایت تان میزنید. اگرچه زمینه کاری ما در این صفحه بیشتر فروش بکلینک است، اما صادقانه روی این نکته تاکید داریم که هیچ بک لینکی تمام کار نیست!

در این زمینه باید توجه داشت که تمامی بک لینک‌ها کیفیت یکسانی نداشته و برخی از آن‌ها به اصطلاح مضر هستند، به همین دلیل روی رتبه و موفقیت سایت تاثیر گذاشته و حتی ممکن است منجر به جریمه یا پنالتی سایت شوند. جاب تیم از بهترین مجموعه‌ها در حوزه SEO سایت است به همین دلیل در صورت خرید بک لینک از این مجموعه این امکان را فراهم خواهد ساخت تا بتوانید به آسانی زمینه ارتقای جایگاه خود در موتورهای جستجو را فراهم سازید. خرید بک لینک یکی از راهکار های مؤثر در بهبود سئو و رتبه‌ بندی وبسایت است. با خرید بک لینک می‌توانید به سرعت و بهبود روند سئوی وبسایت خود کمک کنید و در مقابل رقبایتان پیشی بگیرید. با این حال، قبل از اقدام به خرید بک لینک، باید با مزایا و ریسک‌های این روش آشنا شوید. یکی از مزایای خرید بک لینک افزایش اعتبار و قابل اعتمادیت وبسایت شماست.

سفارش بک لینک حرفه ای

این درصدها نسبت ثابت و مشخصی نداشته و به صورت کاملا تصادفی درج می گردند. اما لازم به ذکر است که اکثریت رپورتاژهای خبری به صورت فالو درج می گردند و لینک های نوفالو اغلب در قالب رپورتاژهای وبلاگی و لینک های متفرقه ایجاد می گردند. در صورتیکه میخواهید از لینک سازی شبکه خصوصی یا PBN استفاده کنید پیشنهاد می کنیم آنها را مستقیما به سایت خود ندهید و به مقالات ریپورتاژ شده خود در سایر سایت ها بدهید. نظر ما در آکادمی فرین به این است که به هر حال افرادی که بک لینک میخرند حق دارند که گزارش کار تحویل بگیرند هرچند که افرادی از این گزارش ها سو استفاده کنند.

هر چه این عدد بالاتر باشد، سایت شما قوی تر بوده و شانس گرفتن رتبه های یالاتر را دارد. هر چه تعداد لایه های بک لینک ها بیشتر شود، تاثیر و قدرت آن ها نیز افزایش می یابد. توجه کنید زیرساخت سایت شما نیز توسط متخصصین سئوی وبمسترسلام بررسی شده و پیشنهادات کاربردی، عملیاتی و اثربخش را برای شما ارائه خواهیم داد. بهترین راهکار برای افزایش بازدیدکنندگان این است که بهترین رتبه های گوگل را از آن خود کنید. ساختن و بالا آوردن یک سایت در بین هزاران هزار محتوای موجود در اینترنت، یکی از دشوار ترین کار هایی است که میتوان انجام داد.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.